28 Haziran 2013 Cuma

Meyveli Pasta



Pasta yeme ihtiyacı hissediyor insan bazen.Hele de öğrenciyse ve 8 saat bir sınıfta tıkılı kalmışsa...Ama ben düşündüm taşındım,bundan sonra pastanelere para kazandırmak yok! Kendi pastamı kendim yapıyorum artık. :D

Malzemeler:

*1 paket kedi dili bisküvisi
*3 tane yumurta
*1 litre süt
* 1 paket vanilya
*10 yemek kaşığı şeker
*4 yemek kaşığı un
*125 gr margarin
*Mevsim meyveleri

Hazırlanışı:

Yumurta,süt,vanilya,şeker,un ve margarini muhallebi kıvamına gelinceye kadar karıştırarak pişirin.
(Kolunuzun kopmasını istemiyorsanız,karıştırma işlemi için bir gönüllü bulun.)
Kedi dili bisküvilerin yarısını kabınıza tek sıra halinde dizin.
Üzerine 1 sıra meyve dizip,pişirip ılıttığınız muhallebinin yarısını üstüne dökün.Kalan bisküvileri muhallebinin üstüne dizin.Muhallebinin kalan yarısını en üste yayın ve düzleştirin.Pastanın üstünü meyve ile süsleyin.Dilerseniz,şu eti pufların üzerindeki renkli renkli süslerden de serpebilirsiniz pastaya,hoş oluyor. Buzdolabında birkaç saat bekletin ve servis yapın.
Afiyet bal şeker olsun. :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder